μια πρώτη γνωριμία



Καλημέρα σας!!!!



Είμαι η Γιάννα!!! Ζω στην πανέμορφη Θεσσαλονίκη από τότε που γεννήθηκα και δεν την έχω αφήσει ποτέ!!! Μ'αρέσει πολύ κάθε γειτονιά , κάθε δρόμος και κάθε στενάκι..Εδώ έζησα και ως φοιτήτρια αφού ούτε και τότε δεν θέλησα να την εγκαταλείψω!! Που θα βρεις καλύτερη πόλη για φοιτητική ζωή???



Ένα χρόνο πριν με έβρισκες να τρέχω πυρετωδώς και να ψάχνω οτιδήποτε έχει σχέση με ένα γάμο..τον δικό μου γάμο!!Ανάμεσα σε δουλειά και σε σπίτι προσπαθούσα να κανονίσω τα πάντα σχετικά με τον γάμο φυσικά με την βοήθεια του άντρα μου!!Πραγματικά πολύ τρέξιμο!!Αλλά για ένα χαρούμενο λόγο!! Και τελικά μπορώ να πω.. με ένα αποτέλεσμα καλύτερο από αυτό που περίμενα!!Ένα άγχος απίστευτο για να πάνε όλα καλά, και τελικά ο γάμος ήρθε και έφυγε τόσο γρήγορα που νιώθω σαν όλα αυτά να τα είδα στον ύπνο μου...8 μήνες άγχους και προετοιμασίας για μια μέρα που περνάει τόσο γρήγορα σαν να έχει μικρότερη διάρκεια από όλες τις άλλες!!!Αλλά το αποτέλεσμα ήταν το επιθυμητό,περάσαμε τέλεια και έγιναν όλα πολύ ωραία, ακόμη και ο καιρός ήταν με το μέρος μας! Ενώ ξεκίνησε η μέρα με δυνατή βροχή το απόγευμα βγήκε ένας ήλιος...που δεν θα πίστευες με τίποτα ότι λίγες ώρες πριν πλημμύριζαν οι δρόμοι!!Απίστευτο!!


Και έρχομαι στο σήμερα!!Ένα χρόνο μετά από τις προετοιμασίες του γάμου μας, βρίσκομαι σε μια άλλη προετοιμασία!!Την πιο γλυκιά από όλες!Την προετοιμασία για τον ερχομό του πρώτου μας παιδιού!!

Διανύω την 20η εβδομάδα της εγκυμοσύνης μου!και αρχίσαμε να ψάχνουμε πυρετωδώς για καροτσάκια κρεβατάκια κλπ..!!Είναι λίγο νωρίς ακόμη, αλλά είμαι άνθρωπος που μ'αρέσει το καλό ψάξιμο.Οπότε αν και νωρίς ψαχνόμαστε από τώρα!!Ευτυχώς και ο άντρας μου είναι και αυτός σαν και εμένα οπότε τρέχουμε μαζί!!

Πάντα ήθελα να φτιάξω ένα blog αλλά δεν είχα τον χρόνο να ασχοληθώ. Πιστεύω πως τώρα ήρθε η στιγμή να το κάνω!!Σας καλωσορίζω λοιπόν στο blog μου !!και ελπίζω να κάνουμε καλή παρέα!!


Φιλάκια!!!










Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απόκριες με το μικρούλη μου

Έδεσσα την άνοιξη!!

Το δικό μας Ουράνιο τόξο