2η μέρα

Δύσκολη η πρώτη νύχτα στην κλινική. Τα ράμματα τραβούσανε όλο και πιο πολύ. Και εγώ να μην βολεύομαι στο κρεβάτι με τίποτα. Υπήρχε φυσικά και η υπερένταση από την χθεσινή μέρα. Μεγάλη μέρα , πολλά συναισθήματα που να κλείσει το μάτι. Λογικό. Το πρωί ήρθαν οι γονείς μου στο επισκεπτήριο. Ο Κώστας έτρεχε από το πρωί για τα χαρτιά και για τα βλαστοκυτταρα. Εγώ προσπαθούσα να θηλάσω και ανυπομονούσα κάθε φορά να μου φέρουν το μωρό. Να με κοιτάξει με τα γουρλωμένα του ματάκια. Αυτό το βλέμμα που για κάποιο λόγο με κάνει να πεθαίνω από την δίψα
 Το αγαπωωω.
Για λίγη ώρα να μην το δω και μου λείπει. Κάθε φορά που μου τον έφερναν οι  μαίες ήταν ξύπνιο και με κοίταζε έτσι!!!Μιλάμε για δίψα υπερβολική!!..

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Έδεσσα την άνοιξη!!

Απόκριες με το μικρούλη μου

Το δικό μας Ουράνιο τόξο