Το δωμάτιο του Δημητράκη μας

Λίγος καιρός έμεινε ακόμη που θα κοιμάται στο πορτ μπεμπε. Μεγάλωσε και άρχισε να πιάνεται από τις πλευρές και να προσπαθεί να γυρίσει. Τη νύχτα σπρώχνει με τα ποδαράκια του και ανεβαίνει τόσο πάνω που το κεφαλάκι του είναι κολλημένο στο κουνακι. Δε χωράει πλέον.
Θα μου λείψει το κουνακι δίπλα μου. Είναι κι αυτό μια αλλαγη μικρή. Ένα μικρο "βηματάκι" λίγο μακρυά από μένα. Θα μου λείψει η απαλή του αναπνοή που ακούω μέχρι να με πάρει ο ύπνος.

Ετοιμάζουμε το δωμάτιο του εδώ  και λίγο καιρό. Κάνουμε κάποιες αλλαγές στα έπιπλα για να γίνει όσο πιο λειτουργικό γίνεται. Ο χώρος είναι μικρός, άλλα πιστεύω πως θα γίνει αρκετά όμορφο δωμάτιο.
Σας το παρουσιάζω:

Πήραμε για το πάτωμα τα παλζ από τα jumbo. Είναι πολύ ζεστά κ όμορφα, για όταν θα παίζει κάτω. Η βιβλιοθήκη και το ντουλαπάκι είναι από το παιδικό μου δωμάτιο που τα έβαψε ο μπαμπάς μου, όταν ήμουν έγκυος ακόμη. Το κρεβατάκι είναι προεφηβικό. Μήκος 1.40 . Τα κάγκελα αφαιρούνται εντελώς και γίνεται παιδικό κρεβατάκι.  Επιλέξαμε τα χρώματα και των επίπλων και του τοίχου να είναι ουδέτερα, καθώς δεν έχουμε δεύτερο δωμάτιο. Το δωμάτιο βάφτηκε με μπογιά οικολογική  κ κατά της μούχλας. Το φωτιστικό είναι από ικεα. Για αρχή μεταφέραμε ένα κομμάτι του παλιού μας καναπέ για να είμαι δίπλα του μέχρι να τον πάρει ο ύπνος. Το μόνο που έμεινε είναι λευκά είδη...σεντόνια κ υπνόσακος.







Λατρεύω την φωτογραφία. Επί 7 χρόνια φωτογράφιζα νεογέννητα μωράκια σε κλινική. Τώρα συνεχίζω το ίδιο με πολύ αγάπη και μεράκι αναλαμβάνοντας φωτογραφήσεις κατ οίκον σε μωράκια, παιδάκια, παιδικά πάρτυ, οικογενειακές φωτογραφήσεις, και φωτογραφήσεις εγκυμοσύνης.

Δε γινόταν λοιπόν να μην έχει ο Δημητράκης μας στο δωμάτιο του τις πρώτες του βρεφικές φωτογραφίες που του έβγαλε η μαμά!!! Ακολουθούν κι άλλες στην πορεία..





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απόκριες με το μικρούλη μου

Έδεσσα την άνοιξη!!

Το δικό μας Ουράνιο τόξο