Ψυχουλακι μου..

Λατρευω που ακόμη μπορώ και τον κραταω με το ένα χέρι παραμασχαλα.Αυτός τεντωνει τα ποδαρακια και κρατάει το χέρι μου με τα δυό χερακια σφιχτα.Βγαζει χαρουμενες φωνουλες. Το πρώτο δοντακι μεγαλώνει  και άρχισε  να φαίνεται καθαρά πλέον όταν γελαει. Λατρευω τα μάτια του οταν με κοιταζει ενθουσιασμενος κυρίως αν έχει ώρα να με δει. Σαν να έχει να με δει χρόνια. Και εγώ έτσι νιωθω. Κάθε λεπτό μακρυά του αιώνας.Δεν θέλω να τον αφησω ούτε λεπτό.
Τις νύχτες ξυπναει κ με ψάχνει, κλαιγοντας ,με κλειστά μάτια, σηκωνεται κ κάθεται. Προσπαθεί ακόμη κ να περπατησει στο κρεβάτι.Μες τη νύχτα κι τη νυστα..

Πηρα ακόμη  λίγο χρόνο αδειας. Αυριο βαφτιζεται και τρεχαμε για τις τελευταίες ετοιμασιες, εδώ και  μερες.Το φαλακρο- μωρό  μας θα αποκτήσει κ επίσημα πλέον όνομα..!!!!!
Τώρα κοιμάται δίπλα μου ηρεμος. Ευχομαι πάντα στη ζωή του ετσι ηρεμος να κοιμάται. Καθε βράδυ.

Ξημερωνει μεγάλη μέρα !! Σημαντική για εμάς..

Καλο βράδυ!

Σχόλια

Ο χρήστης Ελπίδα - two boys and hope είπε…
Γερός και φωτισμενος!! Να τον χαίρεστε!!!
Ο χρήστης Γιάννα είπε…
Σε Ευχαριστώ πολυ Ελπιδα!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Έδεσσα την άνοιξη!!

Απόκριες με το μικρούλη μου

Το δικό μας Ουράνιο τόξο