Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Στρωματσάδα μας!!

Θα σας πω για τα καλά της στρωματσάδας.Όπως τα είδα εγώ.

Αρχικά όταν γεννήθηκε το Δημητρακης μας κοιμομασταν όλοι μαζί στο δωμάτιο μας ,έχοντας το πορτ μπεμπε διπλά σε μένα. Όλα καλά λοιπόν!! Μέχρι που έφτασε στο σημείο να μην χωράει πλέον και να κρατιέται από τις άκρες για να σηκωθεί. Περίπου δηλαδή στους 7 μήνες .Τότε ήταν που "έπρεπε" να πάει στην κούνια του στο δωμάτιο του.
Αλλα εμένα δεν μου καθόταν καλά να τον αφήσω μόνο του και να πηγαινοέρχομαι τη νύχτα. Οπότε μεταφέρθηκα εγώ στο παιδικό δωμάτιο μαζί του. Ενώσαμε την κούνια με ένα καναπέ και κοιμόμασταν εκεί μαμά και γιος. Ο μπαμπάς στη κρεβατοκάμαρα μόνος του.  Αυτό μετά από 3 μήνες αποφασίσαμε να το αλλάξουμε ,γιατί δεν μπορούσαμε άλλο χωριστά. Τον μπαμπά μας τον έφαγε η μοναξιά στο διπλό κρεβάτι.

Έτσι, αφού αδειάσαμε το παιδικό δωμάτιο από έπιπλα ,βάλαμε το στρώμα στο πάτωμα πάνω σε παζλ και πλέον κοιμόμαστε όλοι μαζί!! Δεν υπάρχει φόβος να πέσει το μωρό και να χτυπήσει. Έμαθε να ανεβαίνει και να κατεβαίνει από το στρώμα και να πηγαίνει να παίρνει τα παιχνίδια του μόνος του όταν θέλει. Κανείς δεν κοιμάται πλέον μόνος του. Από τότε κάνουμε όλοι τον καλύτερο ύπνο. Το μωρό μας αισθάνεται ασφάλεια και εμείς το ίδιο.
Επίσης , μέσα στη μέρα παίζει, κυλίεται ξαπλώνει πάνω στο στρώμα και είναι χαρούμενος και ασφαλής. Και εγώ ήρεμη!! Και όταν κοιμηθεί μπορώ να κάνω τις δουλειές μου χωρίς να φοβάμαι ότι μπορεί να πέσει.

Σε λίγο καιρό μετακομιζουμε και θα εφαρμόσουμε το ίδιο και στο καινούριο σπίτι.!! Στρωματσάδα ή μέθοδος μοντεσσόρι..όπως και να λέγεται μας βόλεψε όλους απίστευτα!!




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

κοιμήσουυ μονο για λιγο

Πόσο μου εχει λειψει να γραψω μια αναρτηση!!!
Τρέχοντας με δουλεια, μωρο και σπιτι, δεν εχω χρόνο να απολαυσω ουτε καν ενα καφε με ηρεμια, απλα χωρις να κανω τιποτα, χωρις να μου μιλαει κανεις κ χωρις να τρεχω πισω απο τον Δημήτρη να προλαβω καποια αταξια του...
Τωρα πλεον που στην καθημερινότητα  μου μπηκε κ η δουλειά,  πιο δυσκολα μπαινει πρόγραμμα στο μωρο κ στις δουλειες του σπιτιού. Υπαρχουν στιγμες που νιωθω πως θα καταρευσω κ ας δουλευω ημιαπασχολιση..Και σκέφτομαι τις μανουλες που δουλεύουν 8 ωρες κ περισσότερο...
Η στοιβα με τα ασιδερωτα μεγαλωνει, ο νεροχυτης γεματος με πιατα παντα..Ο Δημητρης μαλλον βιωνει το αγχος αποχωρισμου πολυ εντονα και θέλει να ειναι μονο στην αγκαλια μου.Οποτε ολες μα όλες οι δουλειες γινονται μονο αν κοιμαται.Και επειδη τυχαινει εκεινες τις ωρες να ειμαι στη δουλεια...οταν κοιμηθει για βραδυ οι σκουπες κ οι σφουγγαριστρες περνουν φωτια..Εχει γινει βραδυνη μας ρουτινα..Μια κουραστικη ρουτινα.
Υπαρχουν στιγμες που ολα ειναι ενα μπαχαλο.Στο μυαλο μου…

ΠΤΔΘ 2018

Ο θηλασμος για μενα ειναι μια σχεση.Μια σχεση που δινει δυναμη στη μαμα και στο μωρο..Ξεπερνώντας τις πρωτες δυσκολιες, πληγωμενες θηλες κ αυπνια τα πραγματα εγιναν αρκετα εύκολα  για εμας. Και οποτε " κουμπωνε" το μωρο στο στηθος μου ενιωθα μια ηρεμια, οπως και εκεινο.Οτι κανεις δε μπορει να μας χωρισει ,εκεινη τη μαγικη στιγμη γινομαστε ενα σωμα..
15 μηνες μετα νιωθω ακριβως το ιδιο συναίσθημα καθε φορα που θηλαζει.Ειμαστε μια αγκαλια δυνατη.
Καθε φορα που γυρναω απο τη δουλειά  και ερχεται τρεχοντας πανω μου  να θηλασει νιωθω πως αναπληρωνουμε τον χαμενο χρονο οσο ελειπα.Ηρεμουμε κ οι δυο.
Δευτερη χρονια για εμας που βρεθηκαμε στη γιορτουλα αυτη του δημοσιου θηλασμου και νιωθω μια μικρη συγκινιση.
Ηταν ολα υπεροχα. Ο καιρος μας εκανε τη χαρη και περασαμε ομορφα και οι γονεις και τα παιδακια.Παιχνιδι μουσικη και πολλες εκπληξεις και δωρακια.
Ευχαρίστω τη φιλη μου και συναδελφισσα μου Κατερινα μου με ωθησε στο να θηλασω και με ενημερωσε πολυ πριν γεννησω.

Τα φετινα αναμνηστι…

Καλό Φθινόπωρο!!

Μπήκε και ο Σεπτέμβρης!!!Τόσο γρήγορα που ακόμη δεν το κατάλαβα!! Έχω τόσο καιρό να γράψω!! Και αυτό γιατί εδώ και 1 μήνα περίπου ο Δημητράκης περπάτησε και εγώ τον κυνηγάω όλη μέρα ή αυτός εμένα.!! Γενικά το πρόγραμμα έχει παιχνίδι και πολύ κυνηγητό. Δε λείπουν οι πτώσεις φυσικά και οι αταξίες. Οπότε όπως καταλάβατε... Καθόλου χρόνος να καθίσω και εγώ λίγο στο pc.
Όταν κοιμηθεί, που θα είναι για ελάχιστη ώρα, θα τρέχω να καθαρίσω , να μαγειρέψω ή να βάλω καποιο πλυντήριο που πάντα θα είναι γεμάτο και θα με περιμένει.

Προσπαθώ να προσαρμοστώ και με το νέο μου πρόγραμμα, καθώς απο 1-9 επέστρεψα και στην δουλειά μετά από τόσο καιρό που είχα άδεια επιπλέον της κανονικής μου λόγω της επέμβασης του Δημήτρη...Που θα πάει θα βρεθεί ένας ρυθμός και θα προσαρμοστούμε όλοι και επιτέλους να ηρεμήσουμε και να βρούμε και λίγο χρόνο να χαλαρώσουμε.

Το θετικό είναι ότι μέχρι τώρα ο Δημήτρης καλοπερνάει με τους παππούδες όσο λείπω στη δουλειά και αυτό με κάνει χαρούμενη και ήρεμη, γιατί το είχα μεγά…