Η Στρωματσάδα μας!!

Θα σας πω για τα καλά της στρωματσάδας.Όπως τα είδα εγώ.

Αρχικά όταν γεννήθηκε το Δημητρακης μας κοιμομασταν όλοι μαζί στο δωμάτιο μας ,έχοντας το πορτ μπεμπε διπλά σε μένα. Όλα καλά λοιπόν!! Μέχρι που έφτασε στο σημείο να μην χωράει πλέον και να κρατιέται από τις άκρες για να σηκωθεί. Περίπου δηλαδή στους 7 μήνες .Τότε ήταν που "έπρεπε" να πάει στην κούνια του στο δωμάτιο του.
Αλλα εμένα δεν μου καθόταν καλά να τον αφήσω μόνο του και να πηγαινοέρχομαι τη νύχτα. Οπότε μεταφέρθηκα εγώ στο παιδικό δωμάτιο μαζί του. Ενώσαμε την κούνια με ένα καναπέ και κοιμόμασταν εκεί μαμά και γιος. Ο μπαμπάς στη κρεβατοκάμαρα μόνος του.  Αυτό μετά από 3 μήνες αποφασίσαμε να το αλλάξουμε ,γιατί δεν μπορούσαμε άλλο χωριστά. Τον μπαμπά μας τον έφαγε η μοναξιά στο διπλό κρεβάτι.

Έτσι, αφού αδειάσαμε το παιδικό δωμάτιο από έπιπλα ,βάλαμε το στρώμα στο πάτωμα πάνω σε παζλ και πλέον κοιμόμαστε όλοι μαζί!! Δεν υπάρχει φόβος να πέσει το μωρό και να χτυπήσει. Έμαθε να ανεβαίνει και να κατεβαίνει από το στρώμα και να πηγαίνει να παίρνει τα παιχνίδια του μόνος του όταν θέλει. Κανείς δεν κοιμάται πλέον μόνος του. Από τότε κάνουμε όλοι τον καλύτερο ύπνο. Το μωρό μας αισθάνεται ασφάλεια και εμείς το ίδιο.
Επίσης , μέσα στη μέρα παίζει, κυλίεται ξαπλώνει πάνω στο στρώμα και είναι χαρούμενος και ασφαλής. Και εγώ ήρεμη!! Και όταν κοιμηθεί μπορώ να κάνω τις δουλειές μου χωρίς να φοβάμαι ότι μπορεί να πέσει.

Σε λίγο καιρό μετακομιζουμε και θα εφαρμόσουμε το ίδιο και στο καινούριο σπίτι.!! Στρωματσάδα ή μέθοδος μοντεσσόρι..όπως και να λέγεται μας βόλεψε όλους απίστευτα!!




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απόκριες με το μικρούλη μου

Έδεσσα την άνοιξη!!

Το δικό μας Ουράνιο τόξο